LeftLeftLeft
Menu dostępności
Slide image

Informacje o zoo - tekst łatwy do czytania

Informacje o zoo w formie tekstu łatwego do czytania.

Śląski Ogród Zoologiczny jest położony w Chorzowie, w Parku Śląskim.

W zoo można obserwować zwierzęta z 6 kontynentów. Śląskie zoo jest trzecim pod względem wielkości zoo w Polsce. Ma powierzchnię 47ha.

Zwierzęta przebywają na wybiegach zewnętrznych i wewnątrz budynków (pawilonów). Do środka niektórych pawilonów można wchodzić żeby obserwować zwierzęta. W innych budynkach zwierzęta możesz obserwować przez szyby ekspozycyjne.

Zoo można zwiedzać przez cały rok.

Godziny otwarcia zoo:

Maj - wrzesień
Zoo czynne: 9:00-19:00
Kasa zoo czynna: 9:00-18:00

Listopad - marzec
Zoo czynne: 9:00-16:00
Kasa zoo czynna: 9:00-15:00

Październik i kwiecień
od poniedziałku do piątku
Zoo czynne: 9:00-17:00
Kasa zoo czynna: 9:00-16:00
soboty, niedziele i święta:
Zoo czynne: 9:00-18:00
Kasa zoo czynna: 9:00-17:00

Bilet do zoo możesz kupić w kasie zoo lub przez internet na stronie internetowej: www.slaskiezoo.pl

Cena biletu do zoo:

Bilet normalny: 20,00 zł
Bilet ulgowy: 10,00 zł.

Przed przyjazdem do zoo przeczytaj przedprzewodnik. Pomoże Ci zwiedzić zoo. Pobierz przedprzewodnik.

W czasie zwiedzania zoo możesz używać aplikacji mobilnej "Śląski Ogród Zoologiczny". Możesz ją pobrać w AppStore lub Google Play. Aplikacja jest bezpłatna. Ma zapisane trasy zwiedzania . Jest w niej mapa i nawigacja GPS. Aplikacja pomoże Ci zwiedzić zoo.

Życzymy miłego zwiedzania.

Map